Preskočiť na hlavný obsah

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.







pôvodná linka

proces





Stálo to nielen kopec peňazí, ale aj nervov, no výsledok je fajn a dúfam, že aj vydrží. Okrem kuchyne sme sa totiž pustili aj do detskej, ktorá bola donedávna zariadená najmenej a tiež do kúpeľne. Avšak v tej kúpeľni nám predošlí majitelia nechali neštandardné rozmery na umývadlovú skrinku, a tak som vedela, že ju budeme musieť dať vyrobiť na mieru. Inšpirácie som hľadala kade-tade, no zašla som aj na FaviTam je toho teda celkom dosť :-) keď sa chcete začať strácať, stačí otvoriť Pinterest alebo dať ten želaný výraz aj do vyhľadávania na Instagrame. Strávila som hodiny hľadaním. Zo začiatku ma to celkom bavilo, ale nakoniec som bola rada, že nám vo firme Cobra vyhoveli a urobili skrinku podľa mojich predstáv.

pôvodná skrinka


moje predstavy zhmotnené do reality

V našej kúpeľni už nie je veľa miesta na realizáciu a kuchyňa nám dala tak zabrať, že si neviem predstaviť kompletnú rekonštrukciu kúpeľne (aj z úcty k susedom). Avšak o kúpeľni našich v dome mám isté predstavy a tiež by sa jej zišla nová fasáda a vybavenie. 

V prvom rade toaleta - ak by som ju menila aj u nás v byte, určite by som chcela takú s umývadlom, aby voda, ktorou si umyjem ruky mohla poslúžiť na splachovanie. Toto sa mi zapáčilo už dávno, keď som to videla niekde na nete a majú to aj na Favi! Vďaka nim som si tento systém pripomenula. Škoda, že takýchto toaliet nie je viac, v rámci šetrenia vody by malo byť samozrejmosťou aj také riešenie.


Klik na foto (zdroj + e-shop)

Klik na foto (zdroj + e-shop)


Predstavujem si to zatiaľ bez konkrétneho rozpočtu, ale napriek tomu by som určite vyčlenila peniaze na takúto toaletu.
Naši majú veľkú kúpeľňu, kam by vošla aj vaňa a aj sprchový kút. Žiaden s plastovou vaničkou, do ktorej treba vystúpiť ako na schod, ale niečo takéto:


Klik na foto (zdroj + e-shop)


A vaňa, v ktorej dokážeš príjemne zrelaxovať:



Klik na foto (zdroj + e-shop)


Keď som hľadala inšpiráciu na skrinku do kúpeľne, vedela som, že chcem uzavretý priestor, keďže dovtedy sme mali po oboch stranách neprehľadné police. Nejaké police nie sú zlé, no stále som fanúšikom skôr uzavretého úložného priestoru. A keďže priestoru v kúpeľni je celkom dosť, volila by som dve umývadlá, napr. niečo takéto:


Klik na foto (zdroj + e-shop)


Znovu som sa zasnívala :-) no tie naše minuloročné prerábky sú ešte stále relatívne čerstvé a do ďalšej sa tak skoro určite nechystám. 





Príspevok vznikol ako spolupráca s vyhľadávačom nábytku Favi.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.