Preskočiť na hlavný obsah

Podhájska 2017

O výlete v Podhájskej ste na tomto blogu už čítali. Z výletu do Podhájskej sme si urobili takú tradíciu, a kým to bude možné, radi by sme v tom pokračovali. Už minulý rok sme si na odporúčanie príbuzných plánovali rezervovať ubytovanie v penzióne 3Galéria. Nevyšlo to, mali obsadený termín a my sme sa im ozvali neskoro. Tento rok sme však nič nenechali na náhodu a ozvali sme sa s poriadnym predstihom.

K ubytovaniu - penzión sa nachádza v príjemnej a pokojnej lokalite Vinohrady s nádherným výhľadom na obec. Dostali sme pomerne veľkú izbu s balkónom a vstupom na terasu a so všetkým, čo k tomu patrí. Strava bola úžasná, kvalitná, domáca - na raňajky klasika bufet s výberom, na večeru sa pani domáca vždy opýtala všetkých prítomných, či môže byť to a to jedlo, príp. ak mal niekto výhrady alebo intoleranciu, ochotne ponúkla iný variant. A tie večere boli famózne! S drahým sme sa zhodli, že ak to vyjde, budeme chodiť už len sem. Veľmi milý, ústretový a priateľský prístup s rodinnou atmosférou a všetkým, čo potrebujete k dokonalému zážitku z dovolenky ;-) Vrelo odporúčam. Dokonca za priaznivú cenu!







Väčšinou v Podhájskej nevymýšľame žiaden akčný plán, ideme tam s cieľom poriadne si užiť vodu a jej priaznivé účinky na telo. Využívame predovšetkým Termálne kúpalisko (vstupné 3 € / hodina, v pondelok je vždy zatvorené kvôli čisteniu bazénov, absolvovali sme aj dvakrát denne po hodinu / hodinu a pol), wellness centrum Aquamarín (vstupné 11 € / 3 hodiny), príp. Rímske kúpele (vstupné 2,50 € / hodina alebo 7,50 € / celý deň s možnosťou odísť a vrátiť sa).














V tomto roku nám vyšlo celkom príjemné počasie - v sobotu bolo dokonca 19 °C! Pravidelne som sa snažila ochladzovať sa v bazéne so studenou (9 °C) vodou a zahrievať sa v termálnom (cca 40 °C). Dopriala som si aj skvelú masáž celého chrbta. 
V areáli kúpaliska sa nebudete nudiť - od prechádzky, cez pozorovanie zvierat až po posedenie v najrôznejších podnikoch. A ak by vás to vysedávanie prestalo baviť, môžete sa vybrať na výlet niekde do okolia (nás to zatiaľ baviť neprestalo ;-) ale vysedávame hlavne vo vode).
Už tradične sme sa cestou naspäť zastavili v Starých Horách na vodu a aj na neskorý obed.

Pozriem sa trošku na financie:
Cesta autom : cca 50 € (reálne o čosi menej)
Ubytovanie s polpenziou: 60 € / osoba / 3 noci
Vstup do termálneho kúpaliska: 3 € / hodina / osoba
Vstup do wellness centra: 11 € / 3 hodiny / osoba

+ čo to sme pojedli, popili a pokúpili do zásoby (napr. medovinu alebo taký včelí peľ (500 g balenie), snáď pomôže na imunitu), takže sme sa vošli do 250 - 300 €, a to sme sa vôbec neobmedzovali, práve naopak, tie 4 voľné dni sme si užívali najviac ako to šlo ;-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.