Preskočiť na hlavný obsah

Podhájska

V novembri 2014 sme v Podhájskej boli po prvýkrát spolu s rodičmi. Už vtedy sme sa dohodli, že z toho urobíme tradíciu a každý rok (v mojom ponímaní školský rok) tam zájdeme. A po tomto roku by sme z toho možno radi urobili aj tradíciu na jarné prázdniny. Nekupovali sme si žiaden zľavový pobyt. Sondovali sme po ubytovaní a tým, ktoré sa nám najviac páčili  a mali dobré referencie, sme sa ozvali. Niektorí už boli obsadení. Tohto roku to u nás vyhral penzión Fontána na hlavnom ťahu. Budúci rok by sme radi zašli do 3Galérie, ktorú nám odporúčalo mnoho ľudí, len si ju budeme musieť zabookovať trošku skôr. 

Cestovali sme v sobotu 13. februára skoro ráno, keďže do Podhájskej to máme takmer 300 km. No cesta sa nám zdala dosť dlhá na to, aby sme ju trošku nevyužili, a tak sme si aj tam aj späť urobili pár zastávok.
Zastávka na ceste tam: Oravský hrad. Keď som bola menšia, tak sme s našimi pochodili mnoho pamiatok po okolí a boli sme aj na Oravskom hrade. Dávid tam však ešte nebol a vždy tam chcel ísť, preto bola práve táto cesta dobrou voľbou. Prišli sme trošku skôr, a tak sme asi hodinu čakali na vstup.






Kto tam bol a kto má rád takéto aktivity určite potvrdí - celý hrad aj jeho okolie je nádherné a stojí za to. Vstupné bolo 6 €/osoba.

Po prehliadke nám už nič nebránilo pokračovať ďalej. Ja som tak trošku odkväcla (viem, je to nefér voči šoférovi) a zobudila som sa až niekde za Zvolenom, takže cesta bola v pohode ;-) A keď sme už aj našli ubytovanie, boli sme radi, že sme konečne dorazili.

Pokiaľ ide o ubytovanie, izby boli príjemné, bolo tam teplo a mali sme všetko, čo sme potrebovali; tiež sme mali objednanú aj polpenziu, ktoré bola naozaj bohatá - na raňajky švédske stoly a dvojchodová večera.



Naše dni vyzerali približne rovnako. Kúpalisko, prechádzka, jedlo, spánok. V sobotu a utorok sme boli na kúpalisku len raz, v nedeľu dvakrát a v pondelok sme využili Aquamarín, keďže v tento deň je termálne kúpalisko z dôvodu čistenia zatvorené. V termálnom kúpalisku sme si kupovali hodinové vstupy, dlhšie by sme tam aj tak jednorázovo nevydržali. Podstatné je mať pri sebe veľa vody, aby ste z tej horúcej termálnej vody neodpadli. Cena v zimnej sezóne (do 10. 4. 2016) je 3 € na hodinu pre dospelého. V apríli bude kúpalisko na približne dva týždne zatvorené, znovu ho otvoria 30. 4. 2016, kedy sa začína letná sezóna. Taktiež na konci letnej sezóny bude zatvorené od 17. 10. 2016 približne do 2. resp. 3. 11. Túto podstatnú informáciu si môžete ľahko pozrieť na webe kúpaliska.

Aquamarín sme v pondelok navštívili na 3 hodiny a vybrali sme si len bazénový svet. Okrem tradičných bazénov tam nájdete aj bar v bazéne, vírivky a turecké kúpele. Vo vonkajšej časti sa nachádzala tá zdravá termálna voda (vnútri sa to "hemžilo" chlórom), kde sme strávili najviac času, aj keď trošku pršalo. A v cene sme mali aj vstup do vonkajšej sauny - drevený domček s klasickou fínskou saunou, do ktorej sa ale vojde celkom dosť ľudí

Areál kúpaliska je naozaj pekný a možno sa tam pekne vyhrať aj s deťmi. Okrem rôznych zábaviek tam nájdete aj živé zvieratká a mnoho podnikov, kde môžete stráviť príjemný večer.
























Trošku sme aj zhrešili pri koláčiku či pohári.



Cestou naspäť ma veľmi zaujal kláštor v Hronskom Beňadiku, ale nezastavovali sme sa, tak som ho len odfotila. Snáď raz aj zastavíme... ;-) Zastavili sme sa na Starých Horách, kde sme si nabrali vodu.







Síce sme boli v Podhájskej len dvakrát, určite každému odporúčam navštíviť tento termálny klenot Slovenska - jediné miesto poblízku, kde si môžete dopriať vodu s vlastnosťami Mŕtveho mora, ktorá priaznivo pôsobí na pokožku celého tela - odskúšané na vlastnej koži. Mnoho ľudí tam chodí práve v lete, ale ja osobne (a ani manžel) nemám rada takéto davové akcie, takže preferujeme zimnú sezónu, keď si teplo termálnej vody vychutnávame v chladnom počasí.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.