Preskočiť na hlavný obsah

Letné outdoor dobrodružstvo alebo Oddychujem aktívne

Niekedy som dokázala oddychovať v lete najmä tak, že som si ľahla a opekala sa na slnku. Nikdy mi to však nevydržalo extra dlho a musela som zmeniť činnosť. Aj keď netrávime toľko času rôznymi aktivitami, ako by som chcela, predsa len, manžel je v práci, voľný čas si vypĺňame najmä zmysluplnými činnosťami. 

ZDROJ


V poslednej dobe sme absolvovali len dva také väčšie výlety.
11. júla sme využili krásne počasie a nastúpili sme na vlak. Vystúpili v Letanovciach a odtiaľ išli pešo smerom na Kláštorisko. Tam sme chvíľku pobudli a odtiaľ sme putovali cez prielom Hornádu na Podlesok a odtiaľ na vlak do Vydrníka a domov. Túra nám zabrala približne 7 hodín pešieho putovania a stálo to fakt za to! Slovenský raj je jednoducho nádherný.






V sobotu sme sa trošku narýchlo rozhodli, že využijeme manželove voľné dni v práci a na tri dni vypadneme na Zemplínsku Šíravu. Počasie sme mali fakt krásne a stihli sme toho dosť - pochodiť stánky, ochutnať rôzne Cidery :-) ale aj zahrať tenis, absolvovať plavbu loďou, no a najmä kvalitne sa poprechádzať.






Do Šíravy som vstúpila tak po členky - ako je to cca na foto. 







Cestou späť sme išli trošku naokolo cez Herľany, keďže akurát včera v tom čase mal erupciu gejzír - pôvodný rozpis bol medzi 12:00 a 14:00, no keďže takýto prírodný útvar nemožno naplánovať, nikdy to nie je presné a podľa odporúčaní je potrebné doraziť cca hodinu pred uvedeným časom. Prišli sme o 11:55 a gejzír už dostrekoval, ale aspoň sme ho videli ;-) Časový interval erupcie je cca 34 - 36 hodín a samotná erupcia trvá cca 25 minút.




Zo záveru erupcie mám aj kratučké videjko:





Ako som písala v tomto príspevku - mám rada rôzne športy. Keď mi prišla ponuka - súťaž a výzva športovej spoločnosti Regatta, neodolala som a vytvorila pokus o koláž :-) Britská spoločnosť Regatta prináša na slovenský a český trh dve značky - Regatta - je určená najmä na voľný čas, prechádzky v prírode, turistiku, či letné festivaly. Dare2b - ide o technickejšiu značku zameranú na aktívnejší šport - beh, cyklistika, horská turistika, rafting, ale aj lyžovanie. Na oboch stránkach momentálne prebieha celkom zaujímavá súťaž, tak ak radi športujete, určite sa tam mrknite ;-)

/PS: oslovenie Cica nie je v žiadnom zmysle poňaté sexisticky, manžel ma takto oslovuje už dlhšie, nakoľko som milovníčka zvierat a na nášho kocúra občas zakričím "Cica", tak som si tú prezývku schytala/



Som celkom turistický nadšenec, aj keď nie až taký, že by som sa každý voľný deň štverala niekam na hory :-) Turistika ma baví a spolu s manželom sme toho pochodili už celkom dosť. Chystáme sa (znova) do Červeného Kláštora, ale tentokrát si chceme dať celodňovú túru. A prečo by som mala chodiť v tmavom (áno, väčšina môjho turistického oblečenia je tmavá - v tom má tak trošku prsty môj muž - keď si niečo vyberám a sme spolu v obchode, tak na rovnaké oblečenie, ktoré žiari farbou pomaly len zamurčí, no čierny variant ospevuje do nebies), keď sa môžem vyhrať s farbami a budem aj pekne viditeľná v prípade zlého počasia? Zvolila som si trekingové topánky, výrazné žlté nohavice a funkčné tričko - to vám na žiadnej turistike chýbať nemôže.

Som veľký fanúšik raketových športov - stolný tenis, tenis, squash či bedminton. To všetko si zahrám rada a takmer kedykoľvek ;-) No aj na tieto športy je potrebná nejaká tá výbavička. Samozrejme, okrem rakety a loptičky/košíka a prenajatého ihriska či improvizácie na dvore je potrebné vhodne sa aj obliecť a ideálne pekne farebne zladiť s mojimi teniskami ;-) takéto tričko a kraťasy sú na domáce športovanie ako stvorené.


Svoje sny má aj moja pinpongová raketa ;-) Myslím, že takáto fialovo-žltá kombinácia by sa jej celkom pozdávala.

Pomaly, ale isto sa blíži polovica mojej letnej dovolenky. Je neuveriteľné, ako som si mohla myslieť, že sa budem nudiť, na nudu nejak neostáva čas, občas padnem od príjemnej fyzickej únavy z vane rovno do postele a tak to má byť. V súčasnosti sme všetci vyťažení po psychickej stránke a je potrebné vyrovnávať hladinu medzi fyzickou a psychickou záťažou. A ako inak, ako nie nejakým športom či inou aktivitou v príjemnej spoločnosti? :-)

Malá otázka do pléna na záver - cez víkend sa chystáte oddychovať aktívne alebo skôr preferujete pasívnejší odpočinok? :-) Teším sa na vaše komentáre! :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.