Preskočiť na hlavný obsah

Oblinka sem – oblinka tam? Tak potom toto bude pre vás Must-Have!

Len nedávno sme odolávali vianočným dobrotám a už sa spamätávame z nájazdov veľkonočných pochúťok. Nie za všetkým však stojí vždy prejedanie sa, aj keď viem, že v mojom prípade je to často práve kombinácia nezdravej „lakocinky“ a leňošenia. Aj keď sa snažím postupne meniť svoju životosprávu tak, aby nešlo o nárazové chudnutie a opätovné priberanie, ako sa mi stalo už niekoľkokrát.
No kým sa mi nepodarí dosiahnuť svoj cieľ a pneumatika stále straší, keď prechádzam okolo zrkadla, povedala som si, že to skúsim nejako zakamuflovať. A verte či nie, práve vďaka tejto kamufláži som sa cítila tak dobre, že som v tie dni zjedla omnoho menej ako inokedy ;-)

Dámy, zoznámte sa s mojim najnovším objavom.



Na obrázku perfektné až na to, že dáma na obrázku nič sťahovať a zužovať očividne nepotrebuje ;-) Tak sa teda pekne krásne vráťme do reality.
Pri tomto produkte máte na výber z dvoch odtieňov – čierna (Nero) a telová. Ja som si zvolila telovú – Champagne, vo veľkosti L.
Keď som však sťahovacie „spodky“ vybrala z balenia, obávala som sa, ako do nich vopchám stehná a či sa tam ešte vojde aj moje pozadie.


Značku Bepon jednoducho milujem. Inak sa ten náš vzťah asi ani popísať nedá. Odkedy som objavila čaro nepotrhania pančušiek po prvom použití a fakt, že aj keď sa urobí dierka, nepustia očko, vrelo ich odporúčam na každú svetovú stranu. Minulý rok som na svadbe siahla po sťahujúcich pančuškách. Jednoducho práve toto bola udalosť, pri ktorej som si povedala, že áno, vyhodím za pančuchy takmer 20 €. Oplatilo sa. Na mojej svadbe som totiž pančuchy Wonder nemala len ja, ale aj moja mamka.
A keďže sukničky či šatočky nenosím každý deň, bodlo mi niečo, čo môžem skryť pod nohavicami. Veľmi som neváhala, keďže efekt by mal byť podobný ako pri wonderkách.
Nasledujúce fotky odhaľujú viac z môjho tela ako by som doteraz bola ochotná publikovať  verejne, no jednoducho podľa mňa takto najlepšie uvidíte rozdiel. Časový bol totiž iba pár minút, no efekt podľa mňa viditeľný.


Pri tomto bočnom pohľade je viditeľné, že v oblasti pása už nohavice nepraskajú vo švíkoch a taktiež zadok je jemnučko nadvihnutý a spevnený.

Rozdiel spredu je však aspoň podľa mňa do očí bijúci. Žiadne pretekajúce faldíky, dokonca o čosi užšie a takisto ako pri pohľade z boku – gombíky už nejde od tlaku rozstreliť. Tieto nohavice som si totiž kupovala minulý rok tesne po svadbe, keď som ručičku váhy až tak drasticky nešokovala ako teraz.
„Spodky“ som už na sebe mala pár krát a aj v priebehu celého pracovného dňa – v podstate plných 12 hodín. Keďže mám postavu jemne do tvaru hrušky a hore som trošku užšia, pár krát sa mi stalo, že som si spodky opravila, lebo sa zošuchli o pár cm. No inak držali perfektne, nebolo ich vôbec vidieť a hlavne – dodali mi sebavedomie.
A snáď sa časom (čoskoro) dopracujem aj k veľkosti M ;-) A snáď to bude čoskoro. Pre všetkých, ktorí vyťahujú zo skrine nohavice a sukne so strachom z faldíkov – toto je ono. Nebojím sa ani zohnúť sa, pretože sú krásnej telovej farby a splývajú – v tomto prípade aj s nohavicami, ale hlavne s pokožkou. No a, milé dámy, chránia nám aj krížovú oblasť pred prechladením. Esteticky, zdravotne, ale aj psychicky pozitívny účinok? To sa už hádam oplatí aspoň vyskúšať ;-)

Komentáre

  1. Kati ja neviem, ale toto nieeeee :-( Načo je to dobré? Podľa mňa to nemôže byť ani zdravé, byť pol dňa stiahnuta v umelej hmote, nehovoriac o tom, že to určite nieje prospešné ani v rámci ženských záležitostí... Si pekná taká, aká si, ja zastavam ten názor, že každá jedna žena by mala byť stotoznena so svojím telom, pokiaľ nie, treba s tým niečo robiť (strava, pohyb,...) Ako ja chápem, že Ti to zdvihne sebavedomie, ale čo večer, keď ich vyzlečieš? Každopádne sa nehnevaj za môj názor Katka, koniec koncov, tvoje telo, tvoja voľba ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nesťahujú nejak nepríjemne, práve naopak a vôbec som sa necítila napnutá alebo niečo :-) Ak už sme pri umelinách, tak som minule čítala veľmi zaujímavý článok o kvalite oblečenia v slovenských obchodoch /a teraz vôbec nemyslím na číňaky/. Určite sa nehnevám, práve naopak, teším sa, že vyvolávajú diskusiu :-) Jednoznačne však nie sú určené na každodenné nosenie.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.