Preskočiť na hlavný obsah

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tým druhým je moje najnovšie BB:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Približne pol roka sa mi občas sám od seba vypol, či vyhodil dátovú kartu môj bývalý. Samsung Galaxy Pro Young - kombinácia dotykového displeja a QWERTY klávesnice. Poslúžil veľmi dobre a dosť toho so mnou prežil. Mala som ho 3 roky - teda ešte stále je v šuplíku, bez baterky, kdyby něco.
No povedala som si, že sa nemôžem spoliehať na to, že sa mi kazí a aj novú baterku vyničí niekedy aj po dni, a to som ho používala prevažne na telefonovanie, správy a občas na net. A tak padlo rozhodnutie. Už dlho som snívala o BlackBerry. V podstate odvtedy, čo som túto značku vnímala, a to už bude pekných pár rokov. Odrádzala ma však cena. Neberiem telefóny na paušál, nemám paušál, a tak som si počkala.
Bolo to asi pred mesiacom, keď ma manžel takmer prinútil objednať si nový telefón. Sondovali sme, poronávali ceny, a keď klesla pod 180 €, objednali sme. Z datacomp.sk, cena sa momentálne vyšplala vyššie, no zaručene klesne. Aj keď škatuľka vyzerala, že ju niekto už otváral a zatváral, všetko bolo nové, originálne.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nebudem opisovať technické parametre, nájdete ich hocikde na nete. Trošku mi trvalo, kým som si zvykla. Prechod z Android-u na operačný systém BlackBerry 10 bol ťažký a už som sa miestami cítila ako dôchodca, keď sa mladí bavia o technike. No nejak som to zvládla a teraz sa ovládame ľavou zadnou. Stali sme sa dobrými kamošmi.
Má univerzálnu nabíjačku, čo je skvelé, ak tú svoju nemám so sebou a potrebujem dobiť! 
Ak si už zvyknete na ovládanie, všetko bude zrazu hračka. Aj keď ide o EU, SVK distribúciu, nemá slovenský jazyk, čo však mne nevadí. Ak nie ste English fan, v ponuke je aj čeština. Fotky robí celkom podarené, veď aj väčšina z tých, čo pridávam na fb je robená mobilom (miestami mojou roztrasenou rukou). Páči sa mi aj aplikácia BB Hub, ktorá upozorní na všetky zmeškané udalosti. Systém sa neaktualizuje automaticky, čo je dobré, ak máte dátový prenos limitovaný. Z mojej takmer mesačnej skúsenosti toho viac povedať neviem. Ale jedno viem určite. Iný telefón by som nevolila. Potrebujem klávesnicu, ak aj mám v ruke telefón, ktorý je celý dotykový a mám na ňom niečo napísať, ide ma poraziť. 
Keďže som si chcel svoje BB chrániť, rozhodovala som sa pre obal. No to bola trošku náročnejšia úloha, keďže narozdiel od iných značiek, táto je stále nejak potlačované na našom trhu. A aj keď bolo k dispozícii pár puzdier, žiadne nebolo originál na tento telefón = zakrývali signalizačnú LEDku, prekryli tlačidlo vypnutia, ktoré je hore, či nemali otvor na reprák, ktorý je dole alebo na bočné tlačidlá. A tak som po prvýkrát v živote objednávala cez ebay! Využila som k tomu môjho brata a jeho paypal účet. Puzdro prišlo z Veľkej Británie dosť rýchlo a sadlo ako uliate!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Puzdro je naozaj originálne a je aj kožené, asi tak z polovice. Zvyšná časť je z plastu a tu už mám jemnú prasklinku (nie od nova, mojim posledným vyberaním, keď som čistila telefón, keď mi naň manžel lepil ochrannú fóliu). Nie je extra viditeľná, ale ja o nej viem a cítim ju. No ale bez puzdra si to neviem predstaviť. Spočiatku sme takto fungovali a bolo to ťažké, bála som sa, aby som ho nepoškrabala a tak. Takže aj keď sa mi zničí, objednám si ďalšie ;-) A pokojne aj z ebay :-) Aj keď pri prvej objednávke som mala tak trošku stisnutú dupu.

Baterka mi vydrží pomerne dlho, keďže nie som maniak na aplikácie. Také 4 dni je priemer, niekedy sú to 3, inokedy 5. Základné appky ako Facebook a mail už telefón obsahoval, a ja som si dosiaľ žiadnu novú nenainštalovala. Nejak to nepotrebujem.

Potom dám echo po dlhšom používaní ;-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.