Preskočiť na hlavný obsah

Viac ako dva týždne bez sladkostí!

Dnes je to presne dva týždne, čo som napísala príspevok o Wedding Challenge. Cvičiť som ešte len začala, ale viac ako dva týždne som sa vyhýbala sladkostiam. Spočiatku som mala čosi ako Pavlovov reflex, keď som videla sladké. No dnes mi nerobí problém nechať na stole tyčinku alebo sa jej dokonca dotknúť a presunúť ju do skrinky a dať si niečo iné.
Stravujem sa o čosi zdravšie, a tak ma zaujímalo, ako sa moje telo za dva týždne zmenilo a či vôbec. Teda... viem, že s cvičením by to išlo lepšie, len ma zaujímalo, či moje sebatrýznenie ohľadne sladkostí malo vôbec nejaký zmysel.
ZDROJ



A tu sú čísla:

18.01.2014

Výška: 167  cm
Váha: 67 kg

Prsia: 99 cm
Pás: 78 cm
Boky: 108 cm


01.02.2014

Výška: 167  cm
Váha: 67 kg

Prsia: 97 cm
Pás: 76 cm
Boky: 106 cm

Dokopy - 6 cm!!! A to som ešte ani poriadne necvičila. Robila som to, čo vždy, akurát nejem sladkosti :-) Úžasne ma to namotivovalo! Mám ešte cca 2,5 mesiaca do skúšky svadobných šiat a viem, že s cvičením to pôjde ešte lepšie :-)

Komentáre

  1. OCh, tak to sa máš, že máš takú pevnú vôlu :D ja neviem byť bez sladkého .... aspoň nejakú sladkú blbosť musím vypiť :D

    Pozývam ťa na svoju GA :)
    http://nikkienka.blogspot.sk/2014/02/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej tak to ti gratulujem ja ako som ti už pisala tak papam všetko ale kontrolovane zo začiatku som pribrala pol kila kvôli svalom z cvičenia ale teraz som schudla cca 2 kilá. Stve ma len to ze som sa predtým neodfotila a neodmerala ale vidim masakralny rozdiel :) držím palce nech to ide ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem. Ja tiež všetko teda okrem tých sladkostí (Ale domáci koláči si občas dám, len tie sladkosti z obchodu som vylúčila úplne). No a február-marec-apríl chcem aj poriadne cvičiť, tak uvidím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, máš moc hezký blog! Budu ráda když mrkneš i ke mě :) A můžeme se navzájem odebírat, co říkáš ?:) Dej vedět do komentů :)
    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.