Preskočiť na hlavný obsah

Silvester 2013

Alebo ako sa Rudolf zmenil na starého tuberáka ... :-D 
Silvestra sme objednávali niekedy v októbri. Ja som to brala ako poslednú luxusnú veľkolepú party, keďže potom nám ostáva už len šetriť na svadbu a  na byt... alebo splácať hypotéku cca do dôchodku :-D. Ako som aj spomínala, na pobyt som nastúpila s upchatým červeným nosom a´la Rudolf the Reindeer. Procedúrky (masáž, minerálny kúpeľ, soľná jaskyňa, sauny a bazény) mi trošku pomohli, a tak môj nos už nie je červený, ale hlas mám stále vysoko erotický a kašlem ako starý tuhý fajčiar. Okrem toho sa moja dolná osmička rozhodla, že porastie na Silvestra, a tak som ho za(pre)žila kombináciou liekov proti bolesti a vína. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Bol naozaj veľkolepý. Vynikajúce jedlo, ktoré stále len nosili a nosili (no neochutnajte, keď to vyzerá tak lákavo :-D), hudba bola tiež veľmi fajn a na záver asi tri ohňostroje. Tento rok som strávila s budúcim manželom a nastávajúcimi svokrovcami. 

Veľmi nie som na luxus a viem si predstaviť peniaze investovať aj lepšie, hlavne sumu, ktorú sme zaplatili v Bardejovských Kúpeľoch, no mám už aj takúto skúsenosť a som za ňu vďačná. Zábava je bezpochyby všade tam, kde je dobrá atmosféra :-) No a na záver už len pár fotiek :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
sako (ZARA), šaty (HM), topánky (DEICHMANN)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Malá ukážka jedného z ohňostrojov:




ĎAKUJEM!!!! Všetkým, ktorí ma akokoľvek podporili v roku 2013 a prajem vám šťastný rok 2014! :-)


Komentáre

  1. Juuj to muselo byť perfektné :))

    Pozývam ťa na môj blog a aj na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

Špaldová bábovka s ovocím

Bábovku som chcela upiecť už dávno, no nejako som sa k tomu neodhodlala. Keď som si prezerala TinkineRecepty.sk a natrafila na recept na špaldovú, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Ale trošilililinku som si tento recept prispôsobila podľa svojich chutí :-) Toto je teda inšpirácia od Tinky , ktorá aj mne - laikovi - vyšla na prvýkrát!