Preskočiť na hlavný obsah

Víkend v Tatrách!

Už dlhšie sme si naplánovali koniec mája - začiatok júna na krátku spoločnú dovolenku a do toho prišla ešte jedna milá akcia s Biodermou :) Akurát počasie nám trošku neprialo, ale keď sa chce, tak sa dá!
Cestovali sme vláčikmi do Novej Lesnej a ubytovaní sme boli v penzióne Crystal - naozaj pekné ubytko, no najlepšia bola akcia, ktorú sme vychytali - 14,90 € /osoba / 2 noci - teda 50 % z bežnej sumy! V Tatrách je takáto suma naozaj veľmi zriedkavá! :)
foto - http://www.penzioncrystal.sk/
Dali sme si menšiu turistiku, popravde sme si skôr poriadne oddýchli :) A aj keď nebolo práve slnečno, Tatry sú stále krásne!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Kačky v Štrbskom plese
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Zároveň som sa zúčastnila (síce len na niečo vyše 2 hodín, ale predsa som tam aspoň trošku pobudla) akcie BIODERMA VÍKEND, ktorú konala Bioderma pre bloggerky, s ktorými spolupracuje, v hoteli Patria na Štrbskom Plese  Konečne som stretla viaceré kočky naživo, teším, pretože s niektorými sme sa bližšie poznali už cez net  aj pár rokov :) 
Ja som bola len na oficiálnej prednáškovej časti, kočky však čakal ešte skvelý program - wellness, masáže, či výlety po okolí, veď určite si o tom prečítate na niektorom z ich blogov (napr. http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/ alebo http://monicainessence.com/ alebo http://newbridget.blog.cz/ alebo http://beautybybellatrix.blogspot.cz/
Akcia bola zameraná na ochranu pred slnečným žiarením a bližšie info si prečítate pri recenziách na niektoré z produktov. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A tu sme všetky bloggerky, ktoré prišli:






http://modaskk.blogspot.sk /LadyZet a Nikavero/






http://viacstylu.blogspot.com /Lucia/

fotku som stiahla z blogu Beauty by Bellatrix, keďže na môj foťák sme sa nefotili (ja som to malé čudo tretie zľava :-D, Lucka z Biodermy - prvá vpravo)

 Bioderma svoje bloggerky rozmaznáva! Dostali sme takúto tašku plnú produktov na leto :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Na tomto blogu ste si už mohli prečítať o rakovine kože. Je to veľmi zákerná choroba, ale to asi všetci viete. Tak keďže tu už máme jún a leto sa blíži (aj keď vraj má byť chladné), nepodceňujte UV žiarenie a slniečko a investujte do kvalitných prípravkov. O mojej skúsenosti s produktmi Photoderm si prečítate po riadnom otestovaní na recenznom blogu Testujeme kozmetiku

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.