Preskočiť na hlavný obsah

Žijem zdravšie!

Už skôr som sa rozhodla, že sa budem lepšie stravovať a pridám aj viac pohybu. Som sladkémaniak, ale obmedzujem ho pomerne dosť :) Jem pravidelnejšie, a to takto:
- raňajky cca 6:30 - väčšinou ovsené vločky s ovocím s mliekom a nápojom Caro
- desiata cca o 10:00
- obed v školskej jedálni o 12:00
- olovrant o 15:00
- večera o 16:30

A po piatej už nejem nič. Zo začiatku to bolo ťažšie, teraz si moje telo zvyklo a je úplne v pohode. Pridala som aj viac pohybu - chodievala som na aerobic, ale od pondelka 8. 4. 2013 som sa znova vrhla na 30 DS od Jillian a cítim, že mám omnoho lepšiu kondičku.

Na mojom facebooku som spomínala fit&slim drinky. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nie, neverím tomu, že vďaka drinku alebo tabletkám človek schudne. Na to, aby boli výsledky viditeľné, sa musíte poriadne zapotiť, a to doslova. Ale tieto drinky majú čosi do seba. Pijem ich v práci (okrem toho ešte aj litre nesladeného čaju, kávu nie, z tej mi je zle odkedy som to prehnala pred skúškami a štátnicami :)) a už po druhom týždni cítim zlepšenie - nie, nie som zázračne štíhla :-D ale omnoho lepšie mi trávi a nemám potrebu a ani chuť prejedať sa :) Takže vrelo odporúčam aspoň vyskúšať.
Skúšala som všetky 3 druhy dostupné v DM, ktoré stoja cca 2,20 € (v lekárni cca o 1 € viac). Chutia celkom dobre, ale najlepšie sa rozmieša ALOE.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V každej škatuľke je 16 vrecúšok. Denne vypijem 2 - 3. 

A ako som sa pýtala na fb - chcete poznať tajomstvo mojej zásuvky (teda jednej zásuvky v stole v kabinete učiteľky strednej školy)? :) Tajomstvo odhalené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Skúšali ste tieto drinky? Najlepšie na nich je, že sú vyrobené na Slovensku a v porovnaní s Wellness koktailom od Oriflame neskutočne lacné! :)



Komentáre

  1. Ahoj Katka, kde si, prosím ťa, kúpila ten sprej od Esrpitu Celebration? Je to jediný parfém, ktorý mi kedy voňal a nosila som ho naozaj rada. Prestali ho vyrábať asi pred 3 rokmi a odvtedy som ho už ani na internete nevedela zohnať :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.