Preskočiť na hlavný obsah

My first giveaway!

A máme to tu! Možno keď zbadáte ceny, tak si poviete, že sa vám neoplatí zapojiť sa, ale ja dúfam, že viac bude tých, ktorí si povedia opak!
Keďže som fanúšičkou cestovných balení, aj táto odmena bude o tom.Ale na to, aby ste ju získali, musíte splniť nasledujúce (akcia je len pre SR a ČR)podmienky:



- sledovať moje blogy (katka-nielenprebaby.blogspot.sk a mycosmetictests.blogspot.sk), alebo jeden z nich, no naj bude, ak budete sledovať oba, a to cez GOOGLE FRIEND CONNECT

- byť fanúšikom mojej fb stránky (Bloggerka Katka (SK))

- komentovať moje články na blogu a na facebooku

- a to všetko v období od 28. 11. 2012 do 25. 12. 2012 (do polnoci), odmenených vyhlásim najneskôr 27. 12. 2012

A sledujte ma poriadne, pretože nechcem od vás e-mail, takže mená výhercov vyhlásim na mojom blogu a na fb, pokiaľ sa neprihlásia, tak budem vyberať náhradných.

Ako som už spomínala, odmenení budete dvaja!
- jednu / jedného z vás vyberiem ja - a bude to ten / tá, ktorá bude na mojom blogu / fb skupine najaktívnejšia / najaktívnejší
- na druhého / druhú sa usmeje šťastena :)

A o čo ide?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Obaja odmenení dostanú tieto minibalenia:
- zubná pasta Elmex na citlivé zuby (tá je super, používam túto značku už roky!) 20 ml
- sprchovacia pena bio ovos Yves Rocher 50 ml
- lesk na pery marhuľa Yves Rocher 10 ml (o tomto lesku som písala tu), prevonia celú obálku! :)
- nejaké vzorky Yves Rocher a Bioderma (vzorky sú jediným produktom, ktorý som nekupovala)

Prosím, berte to ako moju vďaku za vašu priazeň. Keďže nemám sponzorov nemôžem vám dať takú hodnotnú giveaway, akú by ste si predstavovali a dávať niečo, čo som dostala, ale nevyužívam, sa mi nezdá práve najlepšia forma vďaky :)

Ešte raz - ďakujem!!! A hor sa komentovať! =)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.