Preskočiť na hlavný obsah

Moja prvá školská akcia!

Včera - 8. 11. 2012 od 10:00 do 11:30 sme mali s mojimi študentmi veľkú akciu. Téma bola Sacharovova cena a ľudské práva. V rámci projektu študenti spracovali prezentácie, anketu, scénky na porušovanie ľudských práv a diskusiu. Podarilo sa nám dohodnúť videokonferenciu s ombudsmankou JUDr. Janou Dubovcovou.
Mala som väčší strach, ako pred vlastnými skúškami, ale "deckám" som nič nepovedala, veď som ich predsa nechcela vystrašiť viac, ako boli :) 
Účasť sme mali veľmi peknú! 48 študentov z gymnázia s učiteľkou, približne toľko aj z našej školy. Návštevou nás poctil aj zástupca primátorky mesta Krompachy - Stanislav Barbuš. 
Celkovo akciu hodnotím (a nielen ja!) veľmi pozitívne! Dopadla nad moje očakávania, čo ma teší o to viac, že to bola moja prvá a po dvoch mesiacoch učiteľovania. V utorok, 13. 11. 2012 vyjde o nás aj v denníku Korzár článok, potom sem dám odkaz :)
Čo z toho vyplýva? Študenti naozaj majú záujem o to, čo sa deje na Slovensku, či vo svete a podľa výsledkov dotazníka sa reálne obávajú o to, že sa nezamestnajú vo svojom odbore a vyslovili želanie o viac pracovných ponúk na východe Slovenska. Toto však už nebolo v našej kompetencii :)
Aktívne sa zúčastnilo 11 študentov - druháci, tretiaci a jeden štvrták. Ďalší študenti pomáhali s výzdobou sály, nosením stoličiek, či prípravou témy.

A pridávam aj jednu fotku, na ktorej chýba študentka Klaudia:
foto: Štefan Jendrek photography. Všetky práva vyhradené!

spodný rad zľava: Tomáš, Jaro, Martin, Lukáš
horný rad zľava: ja (učiteľka, ktorá to spískala :-D), Lucka, Veronika, Ivana, Ivetka, Terka, Gabika a novinárka Mária Šimoňáková

Študenti moji - Ďakujem vám za super výsledok podujatia! :)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.