Preskočiť na hlavný obsah

Ľubovnianske kúpele

Zase sme raz s priateľom využili zľavové portály a kúpili si pobyt na dve noci s polpenziou pre dve osoby za 99 €. V cene sme mali aj neobmedzený vstup do bazénu, vírivky, jednu zábalovú terapiu, biliard, stolný tenis, fitness a elektronické šípky. K tomu fytoterapia čajov Agrokarpaty Plavnica (pre mňa - čajoholika - to bol doslova raj) a cca 5 minút pešo pramene vody Ľubovnianka.


Po skúsenosti z Maďarska a Ružomberka sme však boli veľmi opatrní a neočakávali sme neviem aké služby. A vzhľadom na to, že hotel vyzerá dosť nevábne na prvý pohľad.... veď usúďte sami:

foto z www.sorea.sk

Prosto - typická budova postavená za komunizmu :)

O to väčšie prekvapenie nastalo hneď po príchode. Krásne izbičky (oproti zovňajšku a oproti izbám v Maďarskom, podotýkam ŠTVORHVIEZDIČKOVOM hoteli!!!!!!!!!), každá má svoj vlastný balkón. Personál bol kategória sama o sebe - na jedničku s dvoma hviezdičkami :)

foto z www.sorea.sk, ale presne takúto (len iný koberec) sme mali aj my :)

Nemám čo vytknúť tejto dovolenke. Večera bola dvojchodová, obsluhovali nás ako pánkov, všetci boli milí,  ochotní, ústretoví, usmievaví, a tak nám spríjemnili už dosť príjemný pobyt.

Dosť veľa času sme strávili v priestoroch wellness - v bazéne, morskom kúpeli (=inhalácia morského vzduchu) a vo vírivke, a môj drahý ocenil, že rovno oproti bola obrovská telka :-D (mne osobne by stačila relaxačná hudba, ale športové správy sú športové správy).

foto z www.sorea.sk
Nepochybujeme o tom, že sa tam vrátime, ale skôr v teplejšom období. Vrelo vám tento hotel a pobyt odporúčam.
A na záver, foto mňa, ako idem naberať minerálnu vodu =)
foto - archív autorky. VŠETKY PRÁVA VYHRADENÉ!!!

Áno, dobre vidíte, počasie veľmi nevyšlo. Nie som síce fanúšik extrémneho tepla a užívam si aj chladnejšie dni, ale teraz sme sa zamerali skôr na total relax :) a veruže po tom, aký hrozný som mala piatok, som teraz znovu nabudená do práce! :)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.