Preskočiť na hlavný obsah

How to be Preppy?

Už minule som spomínala, že byť preppy neznamená len obliekať sa podľa preppy príručky. V tomto článku vám ponúknem návod. Niečo podobné nájdete v októbrovej EMME, ale aj hockde na nete :) V skratke:

Čo robiť, aby som bola preppy?


1. Usmievaj sa! 
Nie je nič krajšie, ako úsmev. Zachmúrená tvár veru nikomu nepristane...

2. Buď svieža a čistá! 
Čiže žiadne kilá ťažkého parfumu, aby nebodaj niekomu neprišlo zle, keď okolo teba prejde... Dodržiavaj hygienické zásady, umývaj si tvár, zuby, špina za nechtami je neprípustná! Aj keď si sa práve hrabala v záhradke... Nemusíš mať neviem akú super manikúru, ale ak už máš nechty nalakované, tak daj pozor, aby si mala lak vcelku - teda akonáhle sa začne olupovať, preč s ním!

3. Klasické kúsky v šatníku!
Pri klasike máš istotu, že bude nositeľná aj o pár rokov, a teda, narozdiel od aktuálnych trendov, nevyjde tak skoro z módy :) Lepšie povedané, vôbec... ako príklad poslúžia ikonické malé čierne - tie by mala mať v šatníku každá! 
foto z http://3.bp.blogspot.com

Čo nosiť?
- farby, ktoré ti pristanú. Preppy farby sú: biela, čierna, námornícka modrá, béžová, žltá
- nepreháňajte to so vzormi! Super sú čisté línie, ale aj napr. káro
- kupuj si oblečenie, ktoré ti sedí veľkosťou... žiadne také, že do toho schudnem, alebo do toho priberiem
- investuj do kvalitných klasických kúskov - svetrík, sako, topánky (ale pozor, nie vražedne vysoké!)
- rovné tmavšie džínsy
- sukne
- v žiadnom prípade nenoste fake!!!! 
- preppy sú napr. tieto značky: J. Press, Ralph Lauren, Brooks Brothers, Jack Rogers, L. L. Bean, Vineyard Vines, Lacoste, Nantucket Brand, Burberry, J. Crew, Lilly Pulitzer, Lands End, Smathers & Branson, Tucker Blair, ale aj v menej značkových obchodoch nájdete kvalitné a krásne preppy kúsky :)

A čo doplnky?
- perlové náhrdelníky alebo náušnice
- menšie jednofarebné kabelky
- stuhové alebo kožené opasky

4. Žiadne extrémne účesy!
Tvoje vlasy by mali vyzerať hlavne prirodzene a čisto :)
- nefarbiť a ani nestrihať vlasy rôznymi štýlmi, skôr prirodzene
- jednoduché doplnky vo vlasoch sú super :)

5. Jednoduchý, prirodzený make-up!
Vyberaj si prirodzené odtiene, viacfarebné tiene tiež nie sú veľmi preppy. Tu platí zásada, že lepšie je menej, ako viac. A úplne najhorší je roztekajúci sa make-up.

6. Ži preppy!
- buď zdvorilá! Aj k ľuďom, ktorých nepoznáš. Nikdy nevieš....
- nehrb sa ani pri sedení, ani pri chôdzi
- pamätaj, že život, to je hlavne spoločnosť - a teda rodina, priatelia a iní ľudia z mäsa a kostí. Áno, žijeme v i-dobe, ale niet nad priame "styky" :)
- v škole alebo v zamestnaní buď pozorná a snaž sa svoje povinnosti plniť si načas a najlepšie ako vieš
- športuj! Preppy šport je napr. tenis, golf, plávanie, squash, volejbal či jazda na koni - pri športe tiež dbaj na svoje oblečenie. Nemusíš byť od hlavy po päty v Lacoste, ale zas staré vyťahané tepláky sú trošku mimo.
- staraj sa o seba! Nie v zmysle "používaj Garnier :D", ale doslova - zdravá životospráva, pobyt na čerstvom vzduchu, kozmetika :) všetko v rovnováhe.


Je podľa vás ťažké byť preppy? :)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.