Preskočiť na hlavný obsah

Relaxujete so zľavovým portálom?

Určite ste už zaregistrovali to množstvo zľavových portálov, ktoré každý deň ponúkajú neuveriteľné zľavy na produkty, dovolenky a pod.
S priateľom sme už takto cestovali v zime do Ružomberka a budúci týždeň plánujeme cestovať znova - k maďarským susedom do Debrecína, tak dám vedieť, či bolo všetko také, ako sľubovali =)

V každom prípade, pred samotnou kúpou kupónu sa riaďte základnými pravidlami:

* vždy si overte, aká je plná cena - na stránkach hotelov nájdete cenník, a tak zistíte, či je zľava naozaj akciová, alebo sa len tak "tvári"

* pozor na to, čo všetko je v cene - v prípade zahraničných výletov väčšinou v cene nie je cesta, tak aby ste to nakoniec nepreplatili. Taktiež je výhodou, ak je v cene kupónu aj polpenzia, predsa len, na jedlo a ešte v cudzine minieme vždy kopec peňazí, ktoré by sme mohli minúť na zážitok.

* vždy si dopredu rezervujte váš termín. Predpokladať, že víkendový romantický pobyt niekde v kúpeľoch na Slovensku bude voľný práve v ten váš víkend je, povedzme si to narovinu, naivné. Pri každej ponuke je vždy kontakt na toho, kto službu poskytuje - buď telefonický alebo aj mailový. A tak vám informácia nezaberie veľa času.

* právo na reklamáciu - verím, že ste zaregistrovali množstvo podvodných zliav, ktoré boli spomínané v už aj tak dosť depresívnych televíznych novinách. Každý zľavový portál má svoje podmienky a vy máte právo na vrátenie peňazí, pokiaľ to nie je to, čo to malo byť =)


Naša prvá zľavová dovolenka - v Ružomberku - bola veľmi lacná - do 30 € na 2 noci pre 2 osoby aj s raňajkami.
Ešte pred tým priateľ volal, ako majú zariadené izby - vraj klasicky. Šok nastal, keď sme prišli - poschodové postele, ktoré sa nedali spojiť (ani keby sme ako chceli) a toaleta na chodbe, spoločná s partiou  budúcich maturantov, a to nehovorím o tom, ako nám jeden vbehol do izby a hľadal akéhosi Mareka, pričom som mu len v košieľke vysvetľovala, že si pomýlil izbu. 

Až na tie dve veľké nevýhody to bol super výlet, plný perfektných zážitkov, ako napr. brodenie sa s batožinou v snehu po kolená 3 hodiny :D 

Som zvedavá, či v Debrecíne to bude to, čo sľubuje. Už som si všetko dohodla s manažérkou hotela, a aj keď naša komunikácia prebiehala v angličtine (keďže po maďarsky ani neceknem :D), stále tam je možnosť, že nastala jazyková bariéra a my nedostaneme to, čo sme chceli.

Uvidíme v pondelok, 30. 7 :) Držte palce, nech to tam prežijeme s toaletou na izbe a bez poschodových postelí :D Predsa len, je to grand hotel =)


Mimochodom, vedeli ste o tom, že naše železnice majú zmluvu s tými maďarskými a poskytujú zľavu 70 % pri kúpe spiatočného cestovného lístka??? 

Plné jednosmerné cestovné na trase Prešov - Debrecen je 25 €, zľavnené (mám kartičku Junior Rail Plus Euro 26) je okolo 19 €. 

SPIATOČNÁ cesta nás podľa informácií, ktoré nám poskytli železnice mailom vyjde na 24,08 € každého. Tak to sa už oplatí :) 

Viac info na stránke železníc.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

Špaldová bábovka s ovocím

Bábovku som chcela upiecť už dávno, no nejako som sa k tomu neodhodlala. Keď som si prezerala TinkineRecepty.sk a natrafila na recept na špaldovú, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Ale trošilililinku som si tento recept prispôsobila podľa svojich chutí :-) Toto je teda inšpirácia od Tinky , ktorá aj mne - laikovi - vyšla na prvýkrát!