Preskočiť na hlavný obsah

My way to be shredded! Finished level 1.

Práve som ukončila Level 1 z už spomínaného programu 30 DAY SHRED a pot sa zo mňa leje cícerkom ešte stále. Ale už vidím pokroky - telo je pevnejšie (želé sa už tak nehýbe :D) a moja kondička je konečne naspäť (haha po 5 rokoch trénovania zadku - rozumej študovania).
Ak si ešte niekto myslí, že štíhla postava je len o génoch a diétach, tak vôbec nie. Je to riadna makačka. Treba si však uvedomiť, že nie každá z nás má kostru na to, aby mohla vyzerať ako Cindy Crawford alebo Adriana Lima, o to teda nejde ani mne :D /to by som bola veeľmi naivná :)/.
Za svoj cieľ považujem spevnené telo a žiadne želé :)
Držte mi palce v leveli 2! :)
Po ukončení 30 DAY SHRED pridám aj foto pred a po :)

Komentáre

  1. Katka držím palce a teším sa na obrázky pred a po...nevieš mi poradiť, kde by som našla to cvičenie, tiež by som sa na to rada dala, lebo som o tom dosť čítala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) vďaka za reakciu. Video môžeš nájsť na odkaze 30 DAY SHRED v článku nižšie na mojom blogu, alebo aj na youtube http://www.youtube.com/watch?v=ve-WiQKi_W8
    každých 10 dní 1 level. Dnes idem na 3. deň levelu 2 a pri pri tomto leveli zo mňa pot doslova tečie, ale tak verím, že to bude stáť za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím palce.
    Já osobně jsem už 30DS dávno docvičila, teď se mořím posledními třemi týdny Body Revolution a musím říct, že Jillian zůstávám věrná.
    Ona sama ve videích tvrdí, že za změnu na našem těle nemůže ona, ale my, já ji zbožňuju, protože za půl hodiny denně mám naprosto úžasné výsledky, které mnoha lidem nezaručí ani aktivní sportování. :)
    Budu držet palečky, jsem si jistá, že tě to chytne a nepustí. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala si pravdu, úplne ma tá Jillian dostala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.