Preskočiť na hlavný obsah

Za každý nákup peniaze späť? Áno, je to možné! :-)

Priznám sa bez zbytočných slov, zahovárania či vyhovárania - som nákupná maniačka. Nie v tom zmysle televíznej šou, ale jednoducho rada nakupujem. A úplne najradšej online. Má to niekoľko výhod, určite to poznáte - objednávate si z pohodlia domácnosti, balíček vám príde, prípadne sa vám kuriér ozve a vy si viete termín dodania regulovať. Okrem toho si viete ceny pekne porovnať, a tak zistíte, či vami vybraný tovar je naozaj v akcii. Sama mám niekoľko obľúbených e-shopov a vďaka objednávkam som už ušetrila pár korún. O čom hovorím? Možno poznáte, možno nie - ide o portál Návratné peniaze. Tento systém je naozaj výhodný a ešte viac v súčasnosti pred Vianocami, keď každý minie trošku viac ako by chcel :-)


Princíp je naozaj veľmi jednoduchý. Stačí sa zaregistrovať a potom už len postupovať podľa pokynov. Vždy sa pred nákupom najprv prihlásite na stránky, v zozname vyhľadáte svoj e-shop a prekliknutím cez ich odkaz potom na vami vybraný e-shop. Jedine tak bude nákup uznaný a čiastka vám bude vrátená.


Tiež som sa na tento projekt spočiatku pozerala trošku skepticky. No keď mi postupne začali pribúdať peniažky na účet, už som to videla inak. Už len za registráciu dostanete 2 €, za inštaláciu doplnku do vášho prehliadača, ktorý vás upozorní, ak je webová stránka napojená na systém Návratné peniaze, dostanete ďalšie jedno euro. A tým to zďaleka nekončí. Určite máte vo svojom okolí ľudí, ktorí radi nakupujú. Za každého priateľa, ktorý sa zaregistruje cez váš link a splní podmienku (celková suma nákupov za 3 mesiace musí byť min. 40 €) - dostanete ďalšie 4 € (ak nenakúpi, nedostanete nič). Občas dokonca môžete vychytať akcie - vybrané e-shopy niekedy ponúkajú naspäť až 10 % z hodnoty objednávky, stačí sledovať stránku a všetko sa dozviete :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

Špaldová bábovka s ovocím

Bábovku som chcela upiecť už dávno, no nejako som sa k tomu neodhodlala. Keď som si prezerala TinkineRecepty.sk a natrafila na recept na špaldovú, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Ale trošilililinku som si tento recept prispôsobila podľa svojich chutí :-) Toto je teda inšpirácia od Tinky , ktorá aj mne - laikovi - vyšla na prvýkrát!