Preskočiť na hlavný obsah

Pochod za dobrú vec

Mám rada akcie, ktoré majú zmysel. Už v minulosti som sa zúčastnila pochodov, naposled to bol Národný pochod za život v Košiciach. Týmto by som chcela apelovať na všetkých organizátorov - nie len práca je to, čo nám na východe chýba. Prečo sa väčšina podujatí organizuje hlavne na západe? Východniari sa tiež radi zúčastnia, no cestovať kvôli tomu cca 400 km... To po 1. a po 2. - prečo neboli až tak medializované aj ostatné akcie? Len teraz som sa náhodou dozvedela, že 31.5 bola akcia v SNV....
A to je aj dôvod, prečo sa nezúčastním Avon Pochodu. Myšlienka je podľa mňa veľmi pekná, hlásia pekné počasie, tak prečo to nevyužiť? :-)
Z infomailu:

AVON Pochod proti rakovine prsníka sa uskutoční  7. júna 2014 v Bratislave!
Pred rakovinou prsníka sa neskryješ, tak znie posolstvo tohtoročného AVON Pochodu. Pridajte sa k nám v sobotu 7. júna 2014 v Bratislave, kedy sa uskutoční v poradí 6. ročník AVON Pochodu proti rakovine prsníka a vyjadrite tak podporu a spolupatričnosť ženám a ich rodinám, ktoré s týmto zákerným ochorením bojujú. Projekt po prvýkrát podporí aj Roman Juraško, okrem neho prisľúbili účasť aj ďalšie známe osobnosti spoločenského života, ktoré sú tvárami projektu AVON proti rakovine prsníka: Alena Heribanová, Jana Kirschner, Ada Straková, Hana Rapantová, Beáta Dubasová, Karin Habšudová, Henrieta Mičkovicová, Nora Beňačková, Bruno Ciberej, Maroš Kramár, Petra Polnišová, Zlatica Puškárová a Kveta Horváthová.
Vstupenka na AVON PochodVstupenkou na AVON Pochod je Tričko proti rakovine prsníka 2014, ktorého kúpou zároveň prispievate na konto verejnej zbierky AVON proti rakovine prsníka. Tričko si môžete zakúpiť prostredníctvom svojej AVON Lady/ AVON Gentlemana, objednať v e-shope na stránke www.zdraveprsia.sk alebo zakúpiť priamo na mieste konania AVON Pochodu. Program AVON PochoduProgram AVON Pochodu začína o 13:00 hod. spolu s registráciou v Eurovea a potrvá do 15:00 hod. Následne sa odštartuje ružový AVON pochod, ktorého trasa povedie historickým centrom Bratislavy a skončí sa opäť v Eurovea. Pochodujúci sa môžu tešiť na bohatý sprievodný program počas celého podujatia. Na štarte aj v cieli ich čakajú vystúpenia známych umelcov a skupín ako Jana Kirschner, Pavol Hammel, Robo Papp a Bystrík, Starmania, Campana Batucada - bubnová show a další. 
Celkovo projekt Zdravé prsia považujem za veľmi dobrý. Ak chcete vidieť nejaké výsledky, klikajte tu. Ja sama som si kúpila už dávnejšie tašku, hrnček, blok s magnetkou a aj pero (samozrejme, nie naraz). Tričko vyzerá fajn a navyše, cena cca 15 € je veľmi prijateľná suma, a keď píšu, že celkový výťažok poputuje na konto verejnej zbierky proti rakovine prsníka, takže urobíte dve veci - máte nové tričko a prispeli ste.

Pochod je veľmi atraktívny a zúčastňuje sa ho vždy mnoho ľudí - foto z minulého roka, keď sa pochodu zúčastnilo 4500 ľudí:

Tak čo, zúčastníte sa? :-) Alebo ste sa zúčastnili už v minulosti? 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.