Preskočiť na hlavný obsah

Skúška svadobných šiat

Už sa to naozaj extrémne kráti :-)  Už len 11 dní :-) Dnes som teda absolvovala skúšku svadobných šiat po vopred dohodnutom termíne. Majiteľka s dcérou sú neskutočne milé, ochotné a poradia. A ako to prebiehalo? 
ZDROJ
Šaty som mala na sebe naposledy v auguste 2013, keď som si ich vybrala. Stále cítim eufóriu, keď ich vidím, ale už to vnímam tak realistickejšie :-) 
Čo potrebujete na skúšku šiat? Bielizeň, ktorú chcete mať v deň "D" na sebe a topánky. Predstavovala som si, že to bude trvať hodiny, ale bolo to celkom rýchle. Obliekla som sa, pokochala som sa a zistila som, že šaty sú mi voľné.. no... dala som dole niekoľko cm :-) 
ZDROJ
Ani v auguste mi neboli extrémne obtiahnuté, skôr také akurát, no teraz mi ich musia zužovať, ale to je v poriadku :-) A tiež skracovať, keďže neprejdem pomaly ani krok bez toho, aby som si nepristúpila šaty... no, čo narobím.. som prco :-D
Celá som sa navliekla do všetkého - cez spodnicu, po šaty, závoj, bolerko a aj bundičku, keďže nevieme, aké bude počasie... a cítila som sa veľmi dobre, priam vznešene :-) Ako princezná... aspoň na ten jeden deň a potom späť do reality ;-)
ZDROJ
Celkom tomu nerozumiem, ale od rána som bola v totálnom strese. Asi ako pred skúškami - žalúdok zovretý, ruky sa mi triasli a pritom o nič nešlo :-D Skôr to bude asi tým, že som mala značné nočné mory o svadobných šatách a nechcem špecifikovať, lebo to je asi fakt najhoršia šatová nočná mora nevesty :-D
Už aj pri druhých ohláškach, ktoré boli teraz v nedeľu, som sa cítila lepšie, nedostala som žiaden záchvat paniky... asi sa postupne moja psychika vyrovnáva so všetkým stresom :-D

Takže... prežila som :-) A pokračujem ďalej :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

Špaldová bábovka s ovocím

Bábovku som chcela upiecť už dávno, no nejako som sa k tomu neodhodlala. Keď som si prezerala TinkineRecepty.sk a natrafila na recept na špaldovú, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Ale trošilililinku som si tento recept prispôsobila podľa svojich chutí :-) Toto je teda inšpirácia od Tinky , ktorá aj mne - laikovi - vyšla na prvýkrát!