Preskočiť na hlavný obsah

Jedno milé poobedie

Snažím sa byť v kontakte s ľuďmi, ktorí čítajú môj blog a na komentáre a správy sa snažím reagovať :-) Nie vždy mi to vyjde tak, ako by som chcela, predsa len, okrem blogu mám ešte svoje zamestnanie na plný úväzok a aj osobný život :-D A tak som sa raz dohodla na stretnutí, ktoré sa odohralo vo štvrtok, 20.2.2014.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Pravdupovediac, trošku som sa obávala. Predsa len, je to iné písať, čítať a tak a stretnúť sa osobne :-) Určite mala isté obavy aj Evka. Ale veľmi som sa tešila! A tak nejako to aj celé dopadlo. Aspoň ja mám pocit, že sa zišli dve baby zbláznené (okrem iného) do kozmetiky. Porozkladali sme si svoje výbavy, poskúšali, poradili. Teda hlavne Evka mne, keďže nedávno absolvovala skvelé školenie v líčení, dozvedela som sa skvelé tipy najmä v kontúrovaní tváre a líčení očí.
Poznáte ten pocit, keď si s nejakým človekom jednoducho nemáte čo povedať a konverzáciu udržiavate na bode zdvorilostných fráz? Tak toto sa nám nestalo, fakt som mala pocit, že sme si sadli :-) Mimochodom, povedali by ste na Evku, že má dve detičky? :-O Evka je fotografka, ak si chcete pozrieť jej tvorbu, kliknite tu.
Určite sa teším na ďalšie stretnutia ;-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

Špaldová bábovka s ovocím

Bábovku som chcela upiecť už dávno, no nejako som sa k tomu neodhodlala. Keď som si prezerala TinkineRecepty.sk a natrafila na recept na špaldovú, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Ale trošilililinku som si tento recept prispôsobila podľa svojich chutí :-) Toto je teda inšpirácia od Tinky , ktorá aj mne - laikovi - vyšla na prvýkrát!