Preskočiť na hlavný obsah

Moja dnešná návšteva v Benesporte

Firmu Benesport som vám už spomínala. Ide o rýdzo slovenskú firmu, ktorá sa zaoberá najmä oblečením. Majiteľ firmy mi ponúkol možnosť písať články na ich stránku a práve dnes sme o tom diskutovali. Zároveň som sa bližšie zoznámila s prostredím firmy. 
Nie je to len taká obyčajná firma, ale zas aby som nepreháňala, nie sú úplne dokonalí a uvedomujú si to. Páči sa mi ich filozofia a ja rada podporím slovenskú kvalitu.Navyše, ak majú likvidačné výpredaje, kúpite nohavice aj za 10-20 €, čo je už naozaj viac ako vynikajúca cena! Aj za plnú cenu sa však podľa mňa oplatí investovať do týchto produktov, no o tom sa najlepšie presvedčí každý na vlastnej koži. Moja Benesport bundička so mnou bola aj v Londýne, nosím ju takmer vkuse a je to najlepšia bunda, akú doma mám :-) 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Zatiaľ iba foto predajničky v Spišských Tomášovciach, kde firma sídli. Možno nakúpiť aj cez internetovú stránku.  V utorok 7.1.2014 mám znova dohodnuté stretnutie vo firme, ale to už uvidím celý živý proces výroby, keďže v súčasnosti majú dovolenku ;-).

A na záver malá anketa, alebo lepšie povedané otvorená otázka: Ste za domácich výrobcov? Čím by vás firma presvedčila o kvalite svojich výrobkov?

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.