Preskočiť na hlavný obsah

Londýn! Tak v skratke...

V nedeľu sme šťastne dorazili domov. Toto je najdôležitejšie a som nesmierne vďačná, že sa nikomu nič nestalo, že sme to všetci zvládli a aj napriek tomu, koľko papierovačiek a nervov so záverečnou správou nás ešte čaká považujem tento náš trip za jeden obrovský úspech.
Naozaj sa mi až nechce veriť, že som dva týždne existovala v tomto meste a s 15 študentmi. Mimochodom, boli úžasní :-) Školu reprezentovali na výbornej úrovni a mňa osobne veľmi potešili. Ponorka nehrozila ;-)
Tento príspevok bude len naozaj v skratke, postupne sem pridám ešte nejaké ďalšie. Videli sme toho celkom dosť, najmä cez víkend, keďže cez pracovný týždeň sme museli monitorovať decká v práci. Zvykli sme si na metro a double-decker a celý ten životný štýl... Ľudia sú priatelskejší, milší, nie sú takí vystresovaní, aj keď sú uponáhľaní a neriešia blbosti. V Londýne sa človek nemá šancu nudiť! To je tak všetko na začiatok ;-) Samozrejme, aj som si čosi nakúpila, hlavne v drogérii Boots, v Primarku a iných, ale nie veľa, mala som len 18,2 kg kufor, aj to som ho zatvárala tak, že som si naňho sadla a kolegyňa zipsovala :-D. A btw. investovať do kufra sa mi oplatilo! Prežil bez jediného škrabanca ;-)
A na prilákanie pozornosti jedna skvelá fotka na záver:

Na záver už len jeden veľmi výstižný citát:
"Why, Sir, you find no man, at all intellectual, who is willing to leave London. No, Sir, when a man is tired of London, he is tired of life; for there is in London all that life can afford."— Samuel Johnson

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.