Preskočiť na hlavný obsah

Gettin’ mad!

O necelé dva týždne letíme a ja už mám pocit, že letím teraz, ale smerom do blázinca :-D
ZDROJ
Čo všetko sme spravili a čo nás ešte čaká?
- finišujeme pedagogickú a kulturálnu prípravu študentov
- finišujeme jazykový kurz
- uhradené ubytovanie, plnú penziu a miestnu dopravu v Londýne
- objednané a zaplatené letenky a lístky na rýchlik do Bratislavy aj s miestenkami
- uzavreté poistenie
- vypracované články do novín a dohodu na článok začiatkom roku 2014
- dohodnutý jazykový kurz vo Veľkej Británii
- dohodnutého turistického sprievodcu
- finišujeme plán voľnočasových aktivít
- dolaďujeme celé financovanie
- komunikácia s pani Jankou z ADC College

a mnoho iných vecí...

Čaká nás 
- videokonferencia s Američanom - ja viem, že je tam iný akcent a tiež niektoré výrazy, ale aspoň budú mať native speakra :-) A po tom, čo som dnes telefonovala s Londýnčanmi a minulý týždeň v Egri aj komunikovala s native speakrami si myslím, že to bude dobrá vec ;-) A decká sa tešia.
- online check-in
- vzájomné upokojovanie sa
- úspešná cesta
- úspešná stáž
- úspešné podanie záverečnej správy

a mnoho iných vecí :-D


Začínam byť naozaj poriadne nervózna a do toho sa mi rúca zdravotný stav. Stále mi niekto pripomína, že ide o závratnú sumu peňazí a to mi na pokoji veru nepridáva. Už sa pomaly ani nevyspím, ale celé je to daň za projekt. Som rada, že sme do toho išli, aj keď miestami mám fázu, že počujem slovo projekt a chytám amok. Myslím, že je to skvelá šanca, no prináša to aj mnoho povinností a obrovskú zodpovednosť. 


Prosím, držte palce! :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.