Preskočiť na hlavný obsah

Ako sme využili krásne počasie a čo z toho vzniklo :-)

Od začiatku som hovorila, a čuduj sa svete, pekne sme sa na tom s mojou polovičkou zhodli, že chceme oznamko s fotkou. Aby to bolo také osobnejšie a tak no :-) Viacerí radili, aby sme vybrali nejakú z tých fotiek, ktoré už máme a za tých takmer 6 rokov sa ich nazbieralo niekoľko GB. Ja som to však takto nechcela.
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
Po tom, čo sme sa dohodli s kamarátom (jeho facebook stránku nájdete tu), že nám bude robiť dvorného fotografa na svadbe, sme sa dohodli aj na predsvadobnom fotení na oznamko :-) Bolo to minulý týždeň a bolo tak krásne, že doteraz neverím, že nám vyšlo také počasie. Hoci sme už boli dohodnutí dvakrát predtým, nejako sa to zvrtlo, ale takto to vyšlo úplne perfektne! :-) No vás asi najviac zaujímajú fotky! Tak pár som ich sem vybrala ;-)

foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
foto - archív RYON. Všetky práva vyhradené!
Vždy sa mi viac páčili fotky v prírode ako ateliérové a vyšľapali sme si jeden kopec (ja v opätkoch :-D), ale počasie nám prialo a výsledný efekt naozaj stojí za to! Som nadmieru spokojná a už mám aj favoritov na oznamko ;-)



Komentáre

  1. Najviac sa mi páči asi tá druhá, kde obaja pozeráte smerom k nebu a potom predposledná. Inak sú to všetko krásne fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej, superní ste :) veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najkrajšie fotky sú : odspodu tretia, piata, a siedma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neskutocne kraaaasnke fotky ! ! ! ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som rada, že sa vám páčia rovnako ako nám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa určite najviac páči tá siedma v poradí, kde si ty v popredí, ta je úplne super, aj keď sa samozrejme na oznamko nehodí:)))ale ty si tam parádna!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné fotky aj prostredie :-) Prezraď mi, kde ste sa fotili? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je nádhera! Ať se vám svatba vydaří! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.