Preskočiť na hlavný obsah

Spríjemnenie príjemného dňa :-)

Ako som už spomínala, najradšej nakupujem v kamenných obchodoch. Môžem si tú vec obchytať, ovoňať, prípadne ak ide o oblečenie, tak aj vyskúšať. V rámci spolupráce (=vyplňovanie dotazníkov) s onlineklub.sk som si pravidelným vyplňovaním našetrila 28 € kupón, ktorý som mohla použiť aj na nákup v Martinuse. A prišlo to veľmi vhod, pretože sa akurát chystalo slovenské vydanie Inferna, na ktoré čakám, odkedy som počula, že ho Dan Brown píše :-D
Neobjednala som si však len Inferno :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo som nakúpila?
* kniha INFERNO (12,40 €)
* kniha Svadba - kniha hostí (7,39 €)
* čaj Acai Berry (7,90 €)

Darčeky:
* slnečné okuliare
* látková taška
* záložka

De facto som za celú objednávku platila zo svojho účtu 2 € :-) Len vďaka kupónu (odporúčam vám zaregistrovať sa - pár dotazníkov a aj vy môžete mať knižky zadarmo).
Už sa teším na čítanie, keď budete toto čítať, ja už budem ponorená do Inferna :-) Nad knihou hostí sme s drahým rozmýšľali už skôr, tak dúfame, že nám do nej aj niekto niečo napíše :-D No a čajíček... ja som čajoholik, a tento je úúúžasnýýýý, trošku drahý (asi by som si ho nekúpila, keby som nemala kupón), ale stojí to za to. Vonia cez obal, po otvorení vidíte, čo všetko tam je (žiaden prach, ale pekne vysušené kúsky ovocia, listy čaju) a chutí jedna radosť :-) Čo je lepšie ku knihe ako výborný čaj? Tak sa majte, ja idem lúskať Inferno :-)

Čo hovoríte na martinus.sk e-shop? A čo nové dielko Dana Browna? Nechali ste sa strhnúť Brown mániou alebo vás necháva chladnými?


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.