Preskočiť na hlavný obsah

Letná dovolenka no. 3

Moja dovolenka sa už pomaly končí a máme za sebou aj posledný výlet. Tentokrát sme sa vo štvorici - s mojím bratom a jeho priateľkou vybrali na Zemplínsku Šíravu. Bývali sme na priváte v obci Kaluža za 8 €/osoba/noc. Počasie nám celkom vyšlo, pretože nebolo veľmi horúco. Táto dovolenka sa niesla v znamení poriadneho oddychu. Opaľovanie na pláži, kúpanie v bazéne (2,50 €/ deň), vošla som aj do Šíravy, ale len po kolená :-D Vyskúšala som si vodný bicykel (pri pláži na vojenskej zotavovni za 5 €/1 hodina/4 osoby) po prvý raz v živote a celkom ma to chytilo, aj keď som sa spočiatku dosť obávala. No a bola som aj na kolotočoch - tiež som  veľmi nechcela ísť, ale tak... sranda bola :-D
Toľko náš výlet v skratke - nespiekla som sa, lebo som sa poctivo natierala, po večeroch sme mastili karty a týždeň bez telky s občasným kontrolovaním mailov mi celkom prospel :-) Po dvoch týždňoch som sa vrátila domov a začala sa spamätávať z dovolenky :-) V porovnaní s tým, že u nás je asi o 10 stupňov chladnejšie ako na šírave je to nič moc, ale domov je domov ;-) Samozrejme, nesmie chýbať pár fotiek.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Snáď ešte vydrží počasie a budú aspoň nejaké jednodňové výletiky :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.