Preskočiť na hlavný obsah

I´m a blogger!

Tento týždeň som sa tak intenzívnejšie zamýšľala nad životom :) teda miestami sa mi zdá, že žijem schizofrenicky - cez deň učiteľ, po práci blogger a ešte k tomu dcéra, sestra, priateľka atď. :-D Vždy však dospejem k záveru, že sú to len rôzne súčasti môjho života.
Blogger online - Weblogs im Internet
foto http://www.techinasia.com/how-to-build-strong-blogger-relations/
Príspevok o učiteľovaní som už písala, tento bude venovaný môjmu druhému "povolaniu" - blogger. Aký je deň bloggerky? 
Vždy som chcela písať. Keď som bola malá tvrdila som, že budem spisovateľkou. A tak sa pomaly aj stalo, hoci nie úplne presne :)
Často so sebou ťahám foťák, a ak nie, tak fotím aspoň mobilom. Ráno, keď sa líčim, sa zvyknem fotiť. Keď si kúpim nový produkt (alebo keď mi ho pošlú na recenziu) hneď ho fotím z každej možnej strany a následne v notebooku vyberám z množstva fotiek pár publikovateľných a tie ďalej upravujem (najčastejšie kontrast, jas a ostrosť). Často čelím otázkam zo strany rodiny typu "prečo sa zase fotíš", na ktoré je jasná odpoveď: "pracujem". :) Robím to dobrovoľne a veľmi rada.

Aby niekto nežil v omyle, že bloggerky recenzujú len to, čo dostanú od firiem - mnoho vecí si kupujem a dosť ich aj vyhrám v súťaži, kde má rovnaké šance hocikto, niektoré dostanem na oplátku za recenziu. To však neznamená, že som ovplyvnená a budem vychvaľovať produkt, s ktorým spokojná nie som. 

Až nedávno mi tak reálne došlo, že svojimi blogmi môžem mať istý vplyv - na to, čo si ľudia kúpia a či tú vec na základe mojej recenzie vyskúšajú, príp. že majú podobné skúsenosti ako ja a to je dosť zodpovedné.
Trust Me, I'm a Blogger (LiveJournal) Coffee Mug
foto http://www.zazzle.com/trust_me_im_a_blogger_livejournal_coffee_mug-168820387270310660

Nesmierne ma teší, že sa vám moje blogy páčia a že mi aj pribúdajú komentáre, a tak už nemám pocit, že si píšem sama pre seba :) Dúfam, že mi zachováte priazeň aj naďalej a ak máte akékoľvek pripomienky, sem s nimi ;-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

Špaldová bábovka s ovocím

Bábovku som chcela upiecť už dávno, no nejako som sa k tomu neodhodlala. Keď som si prezerala TinkineRecepty.sk a natrafila na recept na špaldovú, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Ale trošilililinku som si tento recept prispôsobila podľa svojich chutí :-) Toto je teda inšpirácia od Tinky , ktorá aj mne - laikovi - vyšla na prvýkrát!