Preskočiť na hlavný obsah

Jarné prázdniny v Piešťanoch!

Učiteľovanie má pár výhod :) medzi jednu z nich patria prázdniny (po našom dovolenka). Jarné prázdniny sme s mojím drahým strávili v Piešťanoch v hoteli Máj. Celý tento výlet bol prekvapením pre mňa od môjho drahého ;-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V hoteli sme však väčšinou iba prespali a najedli sa :-D no a nesmiem zabudnúť na tanečné stredy a piatky, ktoré sme presedeli pri bare s koktailmi :) (teda ja, môj drahý zostal verný pivu).
V prvý deň sme išli do Brezovej pod Bradlom a vyšliapali sme až k Mohyle. Všade tooľko snehu, fakt krásne.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na druhý deň sme sa vybrali do Čertovej pece :-D neviem, či ste o tom čosi počuli, je to taká malá jaskyňa, v ktorej žili pravekí ľudia :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Táto prehliadka nám netrvala dlho, a tak sme po návrate stihli pochodiť ešte aj kúpeľný ostrov v Piešťanoch a "omylom sme zablúdili" aj do Auparku. :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tretí deň sa niesol v znamení prehliadky Trenčianskeho hradu, a tak sme znova putovali na vlak a cestovali do Trenčína :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Posledný deň sme sa rozhodli stráviť tiež historicky a išli sme do Ducového, konkrétne do Kostolca, kde sú ruiny kostola z 9. storočia. Mám rada takéto miesta, dýcha z nich história a mám pred nimi aj rešpekt.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Mám rada aktívne dovolenky, keďže moja práca je skôr mentálna, rada sa cez voľno zničím fyzicky. Takže sme si pekne pochodili okolie Piešťan a každý večer padli do postele :-D Ak náhodou budete v okolí, tieto pamiatky vám odporúčam nevynechať! A vyskúšali sme si aj nový foťáčik Nikon Coolpix L 810, takže máme cca 300 fotiek :-D 




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.