Preskočiť na hlavný obsah

Activity boduje!

Už dlhšie som počula samé chvály na hru ACTIVITY. A tak som sa rozhodla, že ju budeme mať! A bola pod vianočným stromčekom. Odvtedy žne len úspech. Je totiž vhodná aj pre deti aj pre dospelých a zažijete pri nej minimálne toľko srandy, koľko si viete predstaviť. 
Pravidlá sú úplne jednoduché. Maximálny počet hráčov je 16, teda sa hodí aj na párty. Úlohy na kartičkách sú rozdelené podľa bodov a podľa toho, čo budete vykonávať: opisovať slovné spojenie, hrať pantomínu alebo kresliť.

Kúpite takmer v každej lepšej predajni s hrami, ja som kúpila v predajni Dráčik. Ak máte Rozprávkovú kartu, máte skvelú zľavu :) - a teda namiesto 24,99 € zaplatíte cca o 15 % menej :) 
foto z www.dracik.sk 
´
Vy ju ešte nemáte? :) Ak rozmýšľate nad kúpou, neváhajte. A k dispozícii máte viacero druhou - aj Junior pre menšie deti :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.