Preskočiť na hlavný obsah

Super "práca" za nič :)

Aj vy sa snažíte získavať všemožne nejakú tú korunku ku zlepšeniu svojej finančnej situácie?
Veru, nie ste sami. Pochybujem, že ešte niekto verí na tzv. prácu cez internet, cez ktorú sa mnoho ľudí sklamalo.
Ja som začala vyplňovať dotazníky. Okrem toho, na stránke  http://www.vyskumy.sk/  nájdete okrem uvedených dotazníkov aj program ODMEŇOVAČ, ktorý vám pripisuje TNS mince za vašu aktivitu na internete.
Za nazbierané mince si potom môžete vybrať odmenu z katalógu: http://www.vyskumy.sk/odmeny

Okrem iného môžete o TNS mince na tejto stránke aj súťažiť :)

A tu máte ešte ďalšie dôvody:


  1. Garantujeme Ti, že Ťa za účasť v internetovom paneli určite odmeníme.
  2. Budeš zarábať virtuálne peniaze – TNS mince, ktoré si potom môžeš vymeniť za množstvo skvelých odmien.
  3. TNS mince zarábaš jednoduchým spôsobom a za relatívne krátky čas.
  4. Ak si stiahneš Odmeňovač, zarábaš TNS mince browsovaním po internete.
  5. TNS mince zarábaš aj účasťou na internetových prieskumoch.
  6. TNS mince si neskôr môžeš vymeniť za hodnotné ceny z Katalógu darčekov.
  7. So zarobenými TNS mincami môžeš súťažiť aj o špeciálne odmeny.
  8. TNS mince získaš aj vtedy, keď máš vytvorený svoj vlastný blog. (pripravujeme)
  9. Ak pozveš svojich priateľov a známych do internetového panelu, získavaš ďalšie bonusové mince.
  10. Môžeš sa vyjadrovať k otázkam z rôznych oblastí, posudzovať rôzne nové návrhy, a tak svojim názorom ovplyvňovať rozhodovanie rôznych firiem a inštitúcií.
(zo stránky www.vyskumy.sk)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

Špaldová bábovka s ovocím

Bábovku som chcela upiecť už dávno, no nejako som sa k tomu neodhodlala. Keď som si prezerala TinkineRecepty.sk a natrafila na recept na špaldovú, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Ale trošilililinku som si tento recept prispôsobila podľa svojich chutí :-) Toto je teda inšpirácia od Tinky , ktorá aj mne - laikovi - vyšla na prvýkrát!