Preskočiť na hlavný obsah

After wedding... welcome to life

Už je to viac ako mesiac, čo nám ten veľký deň zbehol ako voda. Zmenilo sa odvtedy niečo? Ako vyzerá náš manželský život?
ZDROJ
Zatiaľ sa takto nehádame :-D Práve mám skôr pocit, akoby sme začínali odznova, ale s tým, že sa už poznáme skoro 7 rokov. A je to super :-) Aj môj manžel povedal, že ma nespoznáva a pred kamarátmi hovorí, že som sa zmenila na anjela (no bodaj by nie, keď pár dní pred svadbou zo mňa bola skoro troska :-D). Samozrejme, nebudeme si klamať, že sme sa ešte nepochytili alebo niečo, ale bol to jednoznačne výborný krok, ktorý nás výrazne posunul dopredu.
ZDROJ

V súčasnosti sme spolu tak na striedačku a riešime kúpu bytu, ktorá sa však nezaobíde bez ďalšej zmluvy s diablom - hypotéky.
ZDROJ
Vyberáme banky, porovnávame, rozmýšľame a zároveň čakáme na predĺženie mojej zmluvy, keďže pôvodná mi končí 27. júna a žiadna banka mi s takouto zmluvou hypotéku nedá. Priznám sa, vždy, keď počujem to slov, napne ma a chytám mierny hysterický záchvat. Ale ak chceme začať spolu žiť normálne a sami, iná možnosť do úvahy neprichádza.
ZDROJ
Pomaly si vyhliadavame nejaké bytíky a v lete by sme sa už chceli niekde usadiť. Keďže budem mať prázdniny, celkom mi to tak vyhovuje, vlastne na takomto pláne sme sa dohodli dopredu. Akurát opadol chaos zo svadby :-) a prebúdzame sa v krutej finančnej realite života. Hlavne, že sme zdraví a ľúbime sa!

Ale keď sa chce, všetko sa dá zvládnuť! :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.