Preskočiť na hlavný obsah

News

Alebo čo mám nové :-) Nejaké vecičky mi pribudli do šatníka, nejaké do osobného života :-) V prvom rade, dnes sme s mojim drahým absolvovali prvú predmanželskú náuku. Možno si poviete, že trochu skoro. Ale podľa mňa tak akurát, ibaže v trošku stresovom období :-D Bola to miestami celkom zábava. Ešte pár takýchto stretnutí a ďalšia časť zo svadobného "TO DO" zoznamu bude hotová ;-) Resp. tá najdôležitejšia.
Vašu pozornosť by som chcela upriamiť na kabelku, o ktorej som sa tu po EVA shoppingu skoro rozplynula. Nekúpila som si ju v ten deň a sestra ju potom nevedela nájsť. Skonštatovala som, že mi nebola súdená. Až kým som včera zase nebola v Auparku v Košiciach...
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Áno, to je ona! Zlacnená zo 124 € na 39,90 €!!! Najprv som si chcela kúpiť nejakú kabelu v Carpise, dokonca mali slušný výpredaj aj keď je predajňa zmenšená na polovicu. No nejako mi žiadna nepovedala "Ber si ma". Ja som na takéto veci dosť náročná - na oblečenie, obuv, kabelky, prosto na všetko. A táto kožená kabelôčka na mňa u Baťu čakala takmer mesiac :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Prečo ju vlastne moja sestra nemohla nájsť? Jednoducho, menili umiestnenie týchto akciových vecí a podľa mojich inštrukcií ju nenašla. Ani ja by som si ju nebola všimla, keby nepadla do oka môjmu drahému. On mi ju z vrchnej poličky zo zadu stiahol dole a aj keď ju najprv pred mesiacom ofrflal, zistil, že je praktická a na to, že je kožená, má výbornú cenu :-) Takže mi ju našiel a ešte aj odobril. Hneď doma som ju naimpregnovala, toto robím vždy s každou novou vecou, chráni to tak povrch produktu (preto visí na klinci, neskladujem takto kabelky bežne :-D)

Druhá úžasná kúpa bola bundička z Benesportu, o ktorej som vám už písala. Chcela som bundu, ktorá bude aj k elegantnejším aj k športovejším veciam, ktorá bude teplejšia, ale nie nafúknutá, a ktorá bude aj pekná :-) A to, že je vyrobená na Slovensku, je len úžasný bonus!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Bundička je trošku dlhšia, mám tak vždy a spoľahlivo zakryté kríže. Má dve vrecká na zips a kapucňu. Zvnútra je príjemná, akoby plyšová (no nie je to plyš, len taký hebučký materiál).

Čo o nej hovorí predajca na svojej internetovej stránke?
Dámsky kabátik Kruhová vychádza z pôvodného modelu Horehronie, je však mierne predĺžený. Kombinácia značkového talianskeho materiálu Tecnowool a membrány NO WIND PRO poskytuje vynikajúcu ochranu pred vetrom i daždom a príjemný pocit pri nosení. Nezáleží, či sa budete prechádzať po meste alebo lyžovať, v tomto kabátiku Vám rozhodne nebude zima. Kruhová je voľba pre ženy, ktoré chcú vyniknúť a rady sa vracajú k tradíciám.


detaily:
- dlhý zips
- garáž na zips
- ochranná léga pod zipsom
- kapucňa
- regulovateľné nastavenie obvodu kapucne
- regulovateľný spodný okraj
- elastické zakončenie rukávov
- dve vrecká na zips
- membrána NO WIND PRO
- vodný stĺpec 10 000 mm
- priedušnosť 15 000 g/m^2/24 hod
- originálna výšivka
- vyrobené na SLOVENSKU
Môžem všetko len potvrdiť. Nosím pod ňou tenučké tričká a blúzky a ešte mi nebolo zima! To, že je nepremokavá do 10 000, je úplne super a na prvý pohľad by som to nepovedala, keďže zvonka vyzerá ako vlnený kabátik
Navyše, takéto svetrové bundičky sú túto sezónu mimoriadne trendy (niekde som to čítala, trendmi sa skôr inšpirujem ako riadim, takže neviem presne, kde to bolo :-D). Na pravom boku - hore na ruky a dole sú prepracované výšivky, na ľavej strane na prsiach je vyšitý nápis Benesport.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Áno, je trošku drahšia, ale je to vec, ktorá vám vydrží niekoľko rokov. Firma tiež ponúka rôzne benefity ako upravovanie odevu na mieru alebo dokonca vlastné šitie na mieru. A keď už máte vysoliť podobnú sumu za kvalitnú zahraničnú alebo slovenskú bundu, podporila by som určite slovenského predajcu.
Túto bundičku si ako jedinú so sebou beriem do Londýna, takže ešte zažije svoju slávu, keďže bude takmer na všetkých fotkách (najmä z vonkajšieho prostredia:-D).

O týždeň v takomto čase už budem zrejme ubytovaná u pani v Londýne. Pani nemá internet, takže blogy budú  dva týždne bez príspevku, no určite sa ozvem, keď ma niekde chytí Wifi ;-)

Podporujete slovenských výrobcov? Poznáte firmu Benesport?

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

Špaldová bábovka s ovocím

Bábovku som chcela upiecť už dávno, no nejako som sa k tomu neodhodlala. Keď som si prezerala TinkineRecepty.sk a natrafila na recept na špaldovú, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Ale trošilililinku som si tento recept prispôsobila podľa svojich chutí :-) Toto je teda inšpirácia od Tinky , ktorá aj mne - laikovi - vyšla na prvýkrát!