Preskočiť na hlavný obsah

Svadobné prípravy - časť 1.

Väčšina dievčat si už odmalička predstavuje svoj veľký deň - takmer všetko, okrem ženícha, samozrejme :-D. S pribúdajúcim vekom a meniacim sa štýlom sa niektoré predstavy rapídne menia, iné ostávajú verné svojim detským princeznovským snom. V ostatnom čase (teda cca od zásnub), keď som si predstavila seba ako nevestu, videla som jedno slovo - BRIDEZILLA! Myslím, že každému je jasné, že ide o spojenie slov bride a godzilla a význam je na svete :-D
ZDROJ
Od zásnub už ubehlo viac ako 6 mesiacov a termín svadby sa pomaly ale isto blíži. A ja si vôbec ako bridezilla nepripadám (teda, dúfam, že takto nepôsobím na okolie :-D). Neviem, či som spomínala, vyhrali sme projekt a pripravujeme sa na cestu do Londýna - ja, kolegynka a 15 študentov. A mávam z toho nočné mory už od júla pravidelne. Veľmi sa teším, ale je to veľká zodpovednosť a hromada papierovačiek. Chcem sa však veľmi poďakovať pani Janke z našej partnerskej organizácie ADC College, ktorá je milá, ochotná a bez ktorej si to už ani neviem predstaviť.
Vzhľadom na stres v škole (= najmä s prípravami okolo výletu do Londýna) je pre mňa svadba dokonalý relax :-) Teda zatiaľ :-) Možno sa všetko zmení po návrate z Londýna (keď to všetci šťastne prežijeme), ale veľmi si to nemyslím. Tešíme sa a vôbec sa nestresujem. Chystám sa užiť si ten deň a urobím všetko pre to, aby sa mi to podarilo!
Takže poďme k prípravám. Po zásnubách (teda keď sme si uvedomili, že by už bolo treba čosi riešiť), sme začali vybavovať, resp. začala som JA vybavovať. Môj budúci manžel to necháva na mňa, mne to však vôbec nevadí (asi som organizátorský typ a ani som o tom nevedela :-D), všetko však starostlivo hodnotí a schvaľuje :-) Takže sa od príprav vôbec nedištancuje, čo ma teší.
ZDROJ
Ktoré veci sme urobili viac ako rok dopredu?
1. Stanovili sme si termín - toto je asi najdôležitejšia časť, bez toho sa nepohnete :-D nechceli sme svadbu v lete ani v zime, a tak sme sa rozhodli na začiatok mája 2014.
2. Objednali sme miestnosť - mali sme približne prehľad čo a ako, takže výber nebol ťažký.
3. Objednali sme si aranžérsky salón - na výzdobu kostola, sály a auta. Možno trošku skoro, ale vizitku nám dali už v sále, že oni s nimi spolupracujú, a tak som si u nich rezervovala termín :-)
4. Rezervovali sme si hudbu - toto je veľmi dôležité. Vychytené skupiny majú často rezervačky na rok a niektoré aj viac dopredu. Máme kombináciu presne takú, po akej som túžila - živá hudba + DJ a navyše tých chalanov poznáme osobne :-)
5. Rezervovali sme si fotografa - znova dosť dôležité a znova sme stavili na chalana, ktorého poznáme :-) 
6. Dohodli sme sa s kameramankou - mala síce nejaké zdravotné problémy, ale zatiaľ sa sľúbila, tak uvidíme, či nebudeme na poslednú chvíľu zháňať niekoho iného :-)

Začali sme postupne, aby toho potom nebolo veľa. Takže základné veci by sme mali :-) O ďalších svadobných prípravách sa dočítate neskôr :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.