Preskočiť na hlavný obsah

My first year in teacher's career's over!

A ja tomu nemôžem uveriť! Presne si pamätám ako som pred rokom posielala stovky žiadostí, a nakoniec bola len na dvoch pohovoroch, ktoré sa aj tak skončili tak, že sa mi neozvali. Potom som sa dopočula, že v našom malom mestečku (o čom som ani nesnívala) majú voľné miesto presne na moju pozíciu - učiteľ ANJ. Po mnohých neúspešných telefonátoch (= nikto to tam nezdvíhal), som sa do školy vybrala osobne, slovo dalo slovo a koncom augusta 2012 som podpísala zmluvu :) 
Nevedela som, čo ma čaká, ale bola som plná elánu a nadšenia. Na kolegov a žiakov som si celkom rýchlo zvykla. Netvrdím o sebe, že som bezchybná, predsa len, v mnohom sa ešte stále len učím ako učiť :-D Ale snažím sa :)
Rok zbehol poriadne rýchlo. Naučila som sa mnoho vecí, okrem iného aj poriadne sa ovládať (kto ma pozná, vie, že mi nebolo treba veľa a ľahko som vybuchla) :-D
Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou a moja zmluva je predĺžená (aj keď znova len na dobu určitú, predsa len, je to super!), a tak mám prvé veľké prázdniny ako učiteľka :) 

foto z https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLqZXFLvz8FdLwFoYI1lmnKKDB_kBXPrU1J15jpYbqBZKhwDM_8X2ArT8oY_kaeMYL79kNP9H3raL-QNMgWsz8zV2WvhC2JHWI6mKyO-amy3V1ul25XQkcOMjJuqz44GdTJt-zPgtnGIM/s1600/schools+out.jpg

Verte mi, už som ich aj potrebovala, keďže v ostatnom čase som sa cítila ako citrón. Napriek všetkému mám svoje povolanie rada, hoci učím veľmi krátko a prihodiť sa môže čokoľvek. Nepatrím k tým, ktorí sa radi bezdôvodne sťažujú, no zas sa mi ani nepáči, keď niekto hovorí, aké super je byť učiteľom, a že to nemá žiadne nevýhody :) Veď nech si to ten niekto vyskúša a potom budem brať jeho názor ako adekvátny a relevantný ;-)
Od septembra by som mala konečne učiť aj môj druhý predmet - SJL, takže sa teším ;-)
Každopádne! Leto sa chystám poriadne si užiť! Či už pri knižke, na turistike, alebo na svadbách, ktoré nás čakajú ;-)

Krásne a slnečné prázdniny vám prajem!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.