Preskočiť na hlavný obsah

Christmas shopping!



Keďže už cca mesiac strašia v telke vianočné reklamy, rozhodla som sa, že je už načase začať sliediť po obchodoch, po internete, po časopisoch a pomaly nakupovať darčeky, lebo už budúci týždeň tu máme december a ani nechcem hovoriť, ako rýchlo to všetko zbehne.
foto z https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhpYoPhA7EfX7AyuFOQDNmSCxii8XTpekVvfzMRQ8Py8yVSzks8JK4wkUL82jtaf8sjkUrwi4JpNVvhbu3p3brJ-uRHcuNTLRbI0LYj0ZUfYOg_N7R6xlMUOYQG0D_SVDKFyJb9k78Wt-Y/s1600/christmaswishlist.png

Som veľkým fanúšikom nakupovania cez internet, niektoré veci však musím kupovať osobne, napr. elektroniku, oblečenie a pod. :) Takže sliedim nielen na internete, ale aj v kamenných predajniach porovnávam ceny. A vlastne len teraz som začala so sliedením v kamenných predajniach. Niektorí predavači sú fakt ústretoví, milí, ochotne mi poukazujú všetky druhy daného tovaru, hoci im zdôrazním, že si ešte len robím predvianočný prehľad cien a tovaru (hlavne tá cena je u mňa rozhodujúca).
No čo ma odrádza, a určite sa to stalo mnohým z vás, je, že niektorí predavači nevrlo zazerajú, a keď im poviete, že si len pozeráte tovar, dobre vás z kože nezodrú a najradšej by vyberali poplatok aj za to. Mala som chuť povedať, že na jednej strane im rozumiem, ale klamala by som. Nerozumiem. Veď je to logické, alebo nie? Najprv, a teda pred kúpou si predsa chcem pozrieť aký tovar a za akú cenu ponúkajú. Hlavne keď už presne viem, čo chcem kúpiť (konkretizovať nebudem, aby som nepokazila prekvapko mojim blízkym :-D). Ešte neznášam, keď sa ku mne správajú ako k pubertiačke, ktorá nemá na to, aby si ten tovar kúpila.... a pritom nejde o žiadne drahé obchody. Ok, možno vyzerám mlado :-D ale hmm, veď ja učím vaše deti! :-D 
Takže z môjho plánovaného ušetrenia predvianočných nervov som sa vynervovala pre komentáre predavačov... no čo, asi to tak malo byť :-D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

BB

O BB sa už toho popísalo a dalo by sa povedať, že už začínajú byť totálne out. Ja mám však svoje dve obľúbené BB-čka. Tým jedným je BB puding. Výborný, chutný puding, jednoducho klasika :-) foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Tým druhým je moje najnovšie BB: foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Prerábka

Keď sme sa pred skoro 8 rokmi nasťahovali do nášho bytu, vedela som, že pár vecí časom budem chcieť meniť. Najviac ma "žrala" kuchynská linka, ktorá bola veľká a zároveň tam bolo málo priestoru. O nej som rozprávala pár rokov. Až kým sme sa konečne minulý rok dokopali k prerábke. A pravdupovediac, netušila som, do čoho vlastne ideme.

10 rokov

16. 8. 2010, deň, keď som sa rozhodla spojiť svoje dve záľuby - kozmetiku a písanie. Nemyslím si, že som v niektorej z týchto oblastí vynikala, len ma to jednoducho bavilo. A baví ma to doteraz. Už 10 rokov. A chcela by som to pekné výročie osláviť s vami! Bez vás by to totiž ani nefungovalo, ale ani nebolo ono. A preto už takto na začiatku - ďakujem, že tu so mnou ste.